SAP

SAP je tržišni lider u softveru za poslovne aplikacije, pomažući kompanijama svih veličina i u svim industrijama da rade na najbolji mogući način i da se predstave u najboljem svetlu. SAP je najveća evropska softverska kompanija, a treća po veličini u svetu sa sedištem u nemačkom gradu Valdorfu. Kompanija je osnovana 1972. a tokom vremena je toliko uznapredovala da danas zapošljava preko 100.000 ljudi širom sveta.

Tradicionalni poslovni modeli često decentralizuju upravljanje podacima, pri čemu svaka poslovna funkcija čuva svoje operativne podatke u zasebnoj bazi podataka. To zaposlenima iz različitih poslovnih funkcija otežava pristup međusobnim informacijama. Takođe, dupliranje podataka u više odeljenja povećava troškove skladištenja IT-a i rizik od grešaka u podacima.

Time što centralizuje upravljanje podacima, SAP softver pruža više poslovnih funkcija, sa realnim prikazom trenutne situacije u kompaniji. Ovo pomaže kompanijama da bolje upravljaju složenim poslovnim procesima pružajući zaposlenima u različitim odeljenjima lak pristup uvidima u realnom vremenu u čitavom preduzeću. Kao rezultat, preduzeća mogu ubrzati radne tokove, poboljšati operativnu efikasnost, povećati produktivnost, poboljšati iskustvo kupaca – i na kraju povećati profit.

Kompanija SAP razvija softverska rešenja koja koriste mala preduzeća, srednje kompanije i velike korporacije. Pomoću standardnih aplikacija, industrijskih rešenja, platformi i tehnologija, svaki poslovni proces može se mapirati i dizajnirati. Softver prikuplja i obrađuje podatke na jednoj platformi, od kupovine sirovina do proizvodnje i zadovoljstva kupaca. SAP rešenja mogu se instalirati lokalno na lokaciji korisnika ili se koristiti sa clouda, pomažući kompanijama da analiziraju i efikasno dizajniraju čitav lanac vrednosti. SAP rešenja se takođe mogu koristiti za kreiranje prognoza, na primer kada treba popraviti mašinu ili kako će se prihod razvijati u narednih pola godine.

Pored toga, SAP pomaže kupcima da neometano povežu operativne podatke o poslovnim procesima sa podacima o iskustvu o emocionalnim faktorima kao što su kupovina i povratne informacije kupaca. To omogućava kompanijama da bolje razumeju i odgovore na potrebe svojih kupaca.